loading...
دنياي فناوري اطلاعات : ITWORLDS
مسعود ميرزايي بازدید : 927 جمعه 04 فروردین 1391 نظرات (0)

pic

چگونه یک متخصص امنیت اطﻼعات شوم؟ کسب چه مهارت های امنیتی، آینده مرا تضمین می کند؟ شاید این سوال بسیاری از مبتدی های امنیت اطﻼعات باشد که می پرسند: “چه مهارت هایی من نیاز دارم تا اولین شغل امنیتی خود را پیدا کنم؟” اخیرا در همین زمینه من با افراد زیادی برخورد کردم که درباره مهارت های مورد نیاز یک “تحلیگر امنیتی تکنولوژی های اطﻼعاتی” سوال داشتند. پیشنیاز این مسائل این کتاب می باشد.

مشخصات

نام کتاب :  امنيت و اینترنت

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۷۱

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,15   کیلوبایت

رمز فایل : www.itworlds.org

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1713
  • کل نظرات : 135
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 130
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 93
  • بازدید امروز : 304
  • باردید دیروز : 140
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 1,101
  • بازدید ماه : 5,710
  • بازدید سال : 34,488
  • بازدید کلی : 7,661,046
  • کدهای اختصاصی