loading...
دنياي فناوري اطلاعات : ITWORLDS
مسعود ميرزايي بازدید : 800 یکشنبه 07 شهریور 1395 نظرات (0)

اتصال بلوتوث به گوشي

 

فرقی ندارد که هم اکنون یک هدفون بلوتوث داشته باشید یا اینکه قصد داشته باشید در آینده یک جفت از آن را خریداری کنید. در هر صورت نیاز است تا از نحوه ی اتصال آن به موبایل یا تبلت اندرویدی خود مطلع باشید. همانطور که از نام هدفون مشخص است این اتصال بر پایه ی بلوتوث خواهد بود و نیاز است که ابتدا بلوتوث دستگاه اندرویدی خود را روشن کرده و سپس به جفت کردن هدفون با آن بپردازید. با ما همراه باشید تا شما را با این دو کار آشنا کنیم.

مسعود ميرزايي بازدید : 1738 جمعه 15 آبان 1394 نظرات (0)

مدیر حرفه ای

بسیاری از افراد و گروه‌های کاری، با شکست روبرو می شوند. در این مطلب  خواهید آموخت که در صورت بروز مشکلات در کارتان و زمانی که کارها خوب پیش نمی رود، چه باید بکنید. در ادامه با ما همراه باشید.

مسعود ميرزايي بازدید : 979 جمعه 24 بهمن 1393 نظرات (2)

انتخاب تلفن همراه

دنیای تجارت بسیار بی‌رحم‌تر از آن است که هرچه می‌شنوید را باور کنید. تعداد زیادی از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند برای باقی ماندن در صحنه‌ی رقابت، بر تبل قابلیت‌هایی از دستگاه‌های خود می‌کوبند که در عمل ارزش خاصی ندارند. حتی گاهی نام‌های بزرگ نیز برای بدست آوردن سهم تبلیغاتی بیشتر، از این موارد دریغ نمی‌کنند.

بقیه آموزش در ادامه مطلب

مسعود ميرزايي بازدید : 1251 پنجشنبه 06 شهریور 1393 نظرات (0)

راه اندازی 3g ایرانسل

همان طور که می‌دانید به زودی ایرانسل نسل سوم ارتباطات را به صورت عمومی راه‌اندازی خواهد کرد. اما هم‌اکنون که اینترنت همراه نسل جدید به صورت آزمایشی در برخی نقاط راه‌اندازی شده چطور می‌توان از شبکه 3G ایرانسل استفاده کرد؟

بقیه آموزش در ادامه مطلب

مسعود ميرزايي بازدید : 1103 سه شنبه 21 مرداد 1393 نظرات (0)

بهبود عملکرد گوش های آندرویدی

هرچند استفاده از تلفن‌های هوشمند اندرویدی موجود در مقایسه با نمونه‌های تولید شده در سایر اکوسیستم‌ها دارای مزایایی هستند، اما کند شدن این ابزار‌ها پس از گذشت زمان یکی از معایب این سیستم‌عامل است که در گجت‌های چندصد دلاری تولید شده در این اکوسیستم بسیار آزاردهنده است، چراکه مشخصه‌ی پرچمداران در مقایسه با گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده بالا بودن قدرت پردازشی و اجرای سریع به‌واسطه‌ی سخت‌افزار قوی است. در ادامه با ما همراه باشید تا ۱۱ نکته برای روان کردن تلفن‌هوشمند را مرور کنیم.

بقیه آموزش در ادامه مطلب

مسعود ميرزايي بازدید : 807 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

همگرایی در ویندوز

مقام‌های اجرایی مکایکروسافت، در طی یک سال گذشته بصورت مداوم در حال تقلا برای توضیح دادن مسیر حرکت سیستم‌عامل ویندوز که اصلی‌ترین محصول این کمپانی است بوده‌اند. با وجود اظهار نظرهای اخیر مدیرعامل این شرکت در طی ارائه‌ی گزارش‌های سه‌ماهه‌ی چهارم سال مالی، این مساله هنوز هم با ابهام‌هایی روبرو است.

بقیه آموزش در ادامه مطلب

مسعود ميرزايي بازدید : 562 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

سيستم پرسنلي تحت داس رايورز

متاسفانه شركت رايورز طي يك اقدام عجيب و غير حرفه اي براي سيستم پرسنلي تحت داس خود محدوديت قرار داده و اين سيستم در تاريخ 9301 غير فعال ميگردد ، دنياي فناوري اطلاعات توانست توسط يك راه حل اين مشكل را دور بزند ، در صورتي كه شما هم با اين مشكل رو به رو شديد از قسمت تماس با ما آن را درميان بگذاريد تا نسبت به رفع مشكل اقدام شود .

تماس با ما

مسعود ميرزايي بازدید : 886 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

نا محدود ساز استارت منوی ویندوز 8

شاید شما هم مثل من بارها احساس کرده باشید که جای کنترل پنل و دکمه های Restart و خاموش نمودن ویندوز در منوی استارت خالی می باشد . در این آموزش تخصصی دنیای فناوری اطلاعات به شما آموزش خواهیم داد که چکونه ویژگی های جدید و مفید را توسط نرم افزار نا محدود کننده منوی استارت ویندوز 8 و 8.1 بصورت دلخواه آیتمهای مفید را اضافه نمایید .

دانلود و بقیه آموزش در ادامه مطلب

مسعود ميرزايي بازدید : 1091 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

دیواره آتش

امنیت اطلاعات و ایمن سازی کامپیوترها به یک ضرورت غیرقابل انکار در عصر اطلاعات تبدیل شده است. پرداختن به مقوله امنیت اطلاعات با زبانی ساده بیش از هر زمان دیگر احساس می شود، چراکه هر یک از عوامل انسانی و غیرانسانی دارای جایگاه تعریف شده ای در نطام مهندسی امنیت اطلاعات می باشند. آشنائی اصولی و منطقی با این نطام مهندسی و آگاهی از عناصر موجود در این ساختار به همراه شناخت علمی نسبت به مسئولیت هر یک از عناصر فوق، امری لازم و حیاتی است.

مسعود ميرزايي بازدید : 1118 چهارشنبه 11 دی 1392 نظرات (0)

بدافزار زامبی Advanced Power

بر اساس اخبار سایتهای امنیتی جدیداً بد افزاری خود را  به عنوان افزونه مرورگر فایرفاکس معرفی کرده و سیستم شما را به یک هکر قدرتمند تبدیل می کند ! . هم اکنون این بد افزار 12500 سیستم را آلوده ساخته است ، کار این بد افزار به این حالت است که توسط سیستمهای قربانیان به سایتها و سرورهای مختلف حمله کرده و در نهایت ضعفهای امنیتی بدست آمده را برای برنامه نویس این بد افزار ارسال می کند ، در ادامه دنیای فناوری اطلاعات به ارائه توضیحات بیشتر در مورد این برنامه ، نحوه نفوذ و مقابله با آن خواهد پرداخت .

مسعود ميرزايي بازدید : 856 جمعه 06 دی 1392 نظرات (0)

Google Map History

وقتی در نقشه گوگل مکانهایی را جستجو و آنها را مشاهده می کنید ، گوگل تاریخچه تمام جاههایی که ماه ، هفته قبل یا امروز رفتید را ذخیره می کند . البته بعضی مواقع این کار برای شما مفید خواهد بود ، بطور مثال دفعه بعدی که Google Earth  را باز کردید نقشه بصورت خودکار به آخرین جایی که بودید خواهد رفت ، مواقعی پیش خواهد آمد که شما دوست ندارید افراد از مکانهایی که رفتید با خبر شوند که در این صورت این امکان برای شما مضر خواهد بود . دنیای فناوری اطلاعات در این آموزش به شما می آموزد چگونه بخشی از تاریچه رفت و آمدهایتان یا همه را پاک کنید و یا این امکان را برای همیشه غیر فعال سازید .

بقیه آموزش در ادامه مطلب

مسعود ميرزايي بازدید : 1257 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

مطمئنا شما هم برای کار با کامپیوتر از shortcut ها استفاده می کنید و اگر هم وجود ندارن اونها رو می سازید ، دنیای فناوری اطلاعات قصد دارد امروز یک کلید میانبور جالب را به شما کاربران محترم دنیای فناوری اطلاعات معرفی و آموزش دهد ، این کلید میانبر (TabFlip) مربوط به مرورگر فایر فاکس می باشد که بسیار کاربردی و جالب می باشد . با کمک این افزونه جالب فایر فاکس این امکان را پیدا می کنید که با نگه داشتن کلیک راست موس بین تبها جا به جا شوید . توجه کنید که بر خلاف دیگر افزونه های فایر فاکس این افزونه نیاز به بارگذاری مجدد فایرفاکس ندارد .

دانلود افزونه و آموزش در ادامه مطلب

مسعود ميرزايي بازدید : 1274 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

ساخت ديسك نجات ويندوز 8

كار يك فلش ديسك نجات دهنده ، تعمير و بازيابي سيستم عاملي مي باشد كه بر اثر يك حادثه خراب شده و بالا نمي آيد ، آموزشي كه پيش رو داريد جهت ساختن يك فلش همراه مي باشد تا هر زمان ويندوزتان 8 شما خراب شده و بالا نيامد توسط اين ابزار به راحتي آن را تعمير و بازيابي نماييد .

بقيه آموزش در ادامه مطلب

مسعود ميرزايي بازدید : 680 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

كيبورد

شاید خواندن این مقاله برای بسیاری از دوستان عجیب باشد، اما زائده‌ (پایه‌های) کوچکی که در زیر صفحه کلید قرار دارد و آن را قدری از سطح میز بلند می‌کند هیچ ربطی به اصول ارگونومی ندارد و تنها برای بهتر دیده شدن کلیدها به کار می‌آید!

بقيه آموزش در ادامه مطلب

 

مسعود ميرزايي بازدید : 774 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

ویندوز 8

نگرانی‌های بسیاری پیرامون رابط کاربری ویندوز 8 وجود دارد. اما اگر تصور می‌کنید که حذف دکمه‌ی «شروع» یکی از دلایل عمده‌ی مشکلات پیش رو در فروش این سیستم‌عامل جدید است، در اشتباه هستید! علی‌رغم اینکه برخی از منتقدین بر این باورند که عمده مشکل ویندوز 8 از فقدان وجود دکمه‌ی «شروع» است. در ادامه مطلب به طور کامل به این موضوع خواهیم پرداخت.

بقیه آموزش در ادامه مطلب

مسعود ميرزايي بازدید : 768 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

فایرفکس

یکی از قابلیت‌های جدید فایرفاکس ۲۰، بخش مدیریت دانلود آن می‌باشد. در این مطلب، نحوه کار با آن و بازگرداندن آن به شمایل پیشین را به شما آموزش خواهیم داد.

بقیه آموزش در ادامه مطلب

مسعود ميرزايي بازدید : 889 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)

Folder size

مدیریت کردن فایل‌ها و فولدرها همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران بوده و است. حتی اگر هارد دیسک کامپیوتر شما حجم بالایی داشته باشد هم باید فضا را به نحو احسن مدیریت کنید. فایل‌ها و فولدرهای تکراری را حذف کنید و برای دسترسی سریع‌تر به آنچه دنبال آن هستید، همه چیز را مرتب نگه دارید. اما یکی از اشکالات همیشگی ویندوز این بوده که حجم فولدرها را نشان نمی‌دهد و به این منظور باید سراغ نرم‌افزارهای جانبی رفت. در ادامه مطلب می‌‌خواهیم نرم‌افزار کوچکی را معرفی کنیم که نمایش حجم فولدرها را در اکسپلورر اصلی ویندوز امکان‌پذیرمی‌کند.

بقیه آموزش در ادامه مطلب

مسعود ميرزايي بازدید : 948 یکشنبه 22 بهمن 1391 نظرات (0)

امنیت

در این مقاله پنج سرویس تولیدکننده رمز عبورهای ایمن را معرفی می‌کنیم که هر کدام قابلیت‌های خاص خود را دارند. اگر امنیت شما در فضای اینترنت برایتان اهمیت بالایی دارد، این سرویس‌ها می‌توانند در انتخاب یک رمز عبور ایمن و مناسب شما را یاری دهند.

بقیه آموزش در ادامه مطلب

مسعود ميرزايي بازدید : 682 جمعه 20 بهمن 1391 نظرات (0)

google

 در این مطلب نحوه‌ی ثبت نشانی پیش‌فرض محل کار یا سکونت خود را در سرویس نقشه گوگل فرا خواهیم گرفت تا به کمک آن بتوانیم در اسرع وقت فاصله خود را از اماکن جدید بدست آورده یا در جهت‌یابی مسیر حرکت به کار ببندیم. پس اگر مرتباً از سرویس Google Map برای بدست آوردن مسیر حرکت و جهت یابی بهره می‌برید، با ما همراه باشید.

بقیه آموزش در ادامه مطلب

مسعود ميرزايي بازدید : 878 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

pic

مدیران شرکت‌ها، وقت زیادی را صرف صحبت از استعدادها و نخبگان فعال در زیر مجموعه خود می‌کنند. اشتباهی که به طور مرتب تکرار می‌شود؟ در دنیای کسب‌و‌کار، بعضی از رخدادها بسیار مخرب و پرهزینه هستند، از جمله این رخدادها می‌توان به خروج استعدادها از یک مجموعه اشاره کرد. نکته‌ای که جالب به نظر می‌رسد تکاپوی شرکت‌ها برای حفظ نخبگان در مجموعه خودشان است. در ادامه با مواردی آشنا خواهیم شد که به ما می‌آموزند چگونه از رفتن استعدادها جلوگیری کنیم.

بقیه آموزش در ادامه مطلب

مسعود ميرزايي بازدید : 777 جمعه 15 دی 1391 نظرات (0)

ذهن

علم اعصاب و روان معتقد است برای داشتن ذهنی خلاق و پویا باید هر از گاهی به مغز خودمان استراحت دهیم و در حقیقت این ذهن ساکت و آرام است که می‌تواند به تولید بهترین ایده‌های ممکن همت گمارد. اما آیا می‌توان در میانه‌ی یک روز پرمشغله با انواع و اقسامی از وظایف و مسئولیت‌ها به چنین ذهن ساکت و خاموشی نائل شد؟ در این مقاله سه راهکار خاص، ساده و سریع را برای ایجاد وقفه و استراحت ذهنی به شما گرامیان معرفی می‌کنیم.

بقیه آموزش در ادامه مطلب

مسعود ميرزايي بازدید : 1458 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

msp

مدیریت پروژه هنر انجام بهینه پروژه است ، به عبارت بهتر بکارگیری دانش ، مهرتها و روشهایی لازم جهت اجرای فعالیتها به منظور رفع نیازهای پروژه از طریق فرآیندهای مورد نیاز (برنامه ریزی ، اجرایی ، بازنگری ،اصلاح و کنترل ) را مدیریت پروژه گویند . نرم‌افزار Microsoft Project يكی از قوی‌ترين و قديمی‌ترين نرم‌افزارهای موجود كنترل پروژه محسوب می‌شود. اين نرم‌افزار قريب به 10 سال است كه به بازار ايران وارد شده و به شكل گسترده توسط كاربران و برنامه‌ريزان پروژه مورد استفاده واقع می‌شود. مهندسان كنترل پروژه عموماً از اين نرم‌افزار به عنوان ابزاری جهت مديريت زمان پروژه‌ها استفاده می‌كنند. مايكروسافت پروجكت، عليرغم وجود برخی محدوديت‌ها و كمبودها (در مقايسه با نرم‌افزارهای مشابه) به عنوان يك نرم‌افزار كاربردی و پرطرفدار در جهان و خصوصاً در ايران روزانه مورد استفاده كاربران بی‌شماری قرار می‌گيرد.در ادامه به آموزش نرم افزار MS Project به همراه یک مثال کاربردی می پردازم .

بقیه آموزش در ادامه مطلب

مسعود ميرزايي بازدید : 1150 یکشنبه 19 آذر 1391 نظرات (0)

pic

در این بحث شما را با سیستم فایلهای توزیعی و سرویس جایگزینی فایل آشنا میکنم. DFS سرپرست سیستم را قادر میسازد تا دسترسی و مدیریت فایلهایی را که بطور فیزیکی در شبکه توزیع شده اند، برای کاربران تسهیل نماید. به کمک DFS میتوانید فایلهایی را روی چندین سرور به اشتراک بگذارید، بطوریکه از دید کاربران تمام این فایلها در یک محل قرار دارند. دیگر نیازی نیست تا کاربران محل اصلی و فیزیکی فایلها را بدانند تا بتوانند به آنها دسترسی پیدا کنند. DFS به کمک FRS بطور اتوماتیک محتویات را میان جایگزین های مختلف هماهنگ میکند. سایت ها و سرویس های اکتیو دایرکتوری از FRS برای جایگزینی توپولوژی و اطلاعات عمومی کاتالوگ در بین کنترلگرهای دامنه استفاده میکند.

بقيه آموزش در ادامه مطلب

مسعود ميرزايي بازدید : 870 پنجشنبه 16 آذر 1391 نظرات (0)

pic

هر روز صبح وقتی اندرو فایکس پشت میز خود واقع در مقر گوگل در مانتین ویو کالیفرنیا می‌نشیند، لینک VC به نیویورک را باز می‌کند. VC در گوگل مخفف ویدئو کنفرانس است. او با نگاه کردن به نمایشگر روی میزش، می‌تواند ویلسون شِی را در دفتر گوگل واقع در منهتن ببیند، شِی هم فایکس را می‌بیند و هر دو به دفتر سوم گوگل در کرکلند واشینگتن وصل هستند. تیم مهندسی آنها ۳ دفتر را در نقاط مختلف کشور دارد ولی همه می‌توانند با هم چت کرده، طوفان فکری برگزار کنند و بدون ثانیه‌ای تأخیر مشکلات را بر طرف نمایند. با همین ارتباطات بود که گوگل، «اسپنر» (Spanner) را ساخت.

بقیه معرفی در ادامه مطلب

مسعود ميرزايي بازدید : 1326 یکشنبه 12 آذر 1391 نظرات (0)

remot desktop

یکی از ابزارهای پرکاربرد و مفید در شبکه که در ویندوز 8 هم وجود دراد Remote Desktop می باشد ، این ابزار به شما اجازه می دهد ، که بصورت مستقیم توسط ویندوز 8 به سیستم دیگری در شبکه متصل شوید ، البته این را از ذهنتان بیرون کنید که قرار هست فایلهای به اشتراک گذاری شده سیستم طرف مقابل را ببینیم ، با این نرم افزار قدرتنمد به سیستم طرف مقابل وصل شده و دکستاپ وی را روی سیستم خواهید دید و کنترل کامل سیستم او را از لحاظ کیبورد ، موس و تمام درایوها را در ختیار خود در می آورید ، این ابزار بسیار پر کاربرد برای مدیران و پشتیبانان شبکه بسیار مفید بوده زیرا که به راحتی ایراد هر سیستمی را بدون مراجعه به محل از پشت سیستم خودشان رفع کنند.

بقیه آموزش در ادامه مطلب

مسعود ميرزايي بازدید : 982 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

pic

اپلیکیشن ایمیل ویندوز ۸ به طور پیش‌فرض با حساب مایکروسافت شما کار می‌کند، اما می‌توانید جیمیل، یاهو و سایر سرویس‌ها را نیز به آن بیافزایید.

بقیه آموزش در ادامه مطلب

مسعود ميرزايي بازدید : 1080 شنبه 04 آذر 1391 نظرات (0)

pic

حمـلات خـرابکـارانه به شبکـه هـای سازمـانی به قـدری افـزایـش یافـتـه اسـت کـه ایـن روزهـا کـمـتـر مـدیـر شـبـکـهای را مـی یـابـید کـه بـا ایـن حـمـلات مـواجــه نشـده باشـد.در ایـن مقاله سعـی داریـم نکـاتی در مـورد مبـانی چگـونگی نفـوذ نـرم افـزارهـای مخـرب بـه یـک شبـکـه محـلــی (Local area network) را بــه آن ها کـه تاکنـون نفـوذ امنیتـی بـه شبکـه خـود را تجـربـه نکـرده انـد ارائـه دهیـم و همچنیـن مطـالبـی در مـورد اصـول کنتـرل مؤثـر حمـلات گونـاگون از طـریـق ارائــه مـثـا ل هـایی از مطـالعه مـوردی در ایـن بـاره ذکـر نمـاییـم.

بقیه مقاله در ادامه مطلب

مسعود ميرزايي بازدید : 1049 دوشنبه 29 آبان 1391 نظرات (0)

pic

بخشی از اعتبار و پیشرفت شما در محیط کار به رابطه ای که با همکاران تان دارید باز می گردد به همین خاطر ایجاد و حفظ روابطی خوب با همکاران بخشی از مسئولیتی است که هر فرد در محیط کاری دارد. اما برای تحقق این روابط، در نخستین گام نباید همکاران تان را بیازارید، برای این کار بهتر است از گفتن حرف های زیر به همکاران تان پرهیز کنید.

بقيه مقاله در ادامه مطلب

مسعود ميرزايي بازدید : 847 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (0)

pic

دنياي آي تي قصد دارد در اين مقاله به آموزش نحوه قرار دادن وبسايت مورد علاقه مان در صفحه اصلي ويندوز 8 به نام مترو بپردازد . همانطور كه در جريان هستيد ، محيط مترو ويندوز 8 فضاي مناسبي را در صفحه شروع در اختيار ما قرار داده تا به كمك آن هرچه راحتتر به ابزارهاي مورد علاقه مان دسترسي سريعتري پيدا كنيم .

بقيه آموزش در ادامه مطلب

مسعود ميرزايي بازدید : 843 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

pic

کسانی که در سواحل شرقی ایالات متحده زندگی می‌کنند – همان جایی که طوفان سندی هجوم برد و خرابی‌های زیادی به بار آورد – شاید خیلی چیزها از دست داده باشند که دیگر توان بازیابی آنها را نداشته باشد اما حداقل می‌توانند از این مسئله خوشحال باشند که می‌توانند اطلاعات هارد کامپیوتر خود را باز گردانند. اگر به هر دلیلی دیسک‌سخت یا گجت شما خیس شده است پیش از هر اقدامی خواندن مقاله را ادامه دهید.

بقیه آموزش در ادامه مطلب

مسعود ميرزايي بازدید : 990 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

pic

ویندوز 8 رابط کاربری تازه و جدیدی دارد که هم برای ابزار‌های لمسی چون تبلت‌ها و هم رایانه‌های رومیزی و همراه که از صفحه‌کلید و موشواره بهره می‌برند، سازگار است. اما اگر آمادگی روبه‌رو شدن با این سیستم تازه وارد را نداشته‌ باشید ممکن است در ابتدا، کار کردن با آن، همراه با سردرگمی‌ و قدری هم دشواری باشد. ویندوز 8 شامل کنترل‌ها و تنظیمات متعددی است که در پس صفحات پنهان شده و اگر راه و رسم کار کردن با آنها را ندانید حتما مغزتان سوت خواهد کشید!

بقیه آموزش در ادامه مطلب

مسعود ميرزايي بازدید : 932 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)

pic

شما می‌توانید به کمک جستجو، ابزارهای مدیریت سیستم (Administrative Tools) را در ویندوز ۸ پیدا کنید اما اگر‌ ترجیح می‌دهید دسترسی شما به این ابزارها سریع‌تر و راحت‌تر باشد، می‌توانید آن‌ها را به صفحه‌ استارت ویندوز ۸ پین کنید. صفحه‌ای که به کاربران برای دسترسی سریع به فایل‌ها و نرم‌افزارها و وب‌سایت‌ها کمک می‌کند.

بقیه آموزش در ادامه مطلب

مسعود ميرزايي بازدید : 874 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)

pic

Need to shut down your PC in a hurry? Simple. Here are two handy keyboard shortcuts to save you time and mousing.

Close all open programs
A little-known set of keystrokes will shut down all active programs at once in no time.

Press Ctrl-Alt-Delete and then Alt-T to open Task Manager's Applications tab. Press the down arrow, and then Shift-down arrow to select all the programs listed in the window. When they're all selected, press Alt-E, then Alt-F, and finally x to close Task Manager.

For those of you keeping score at home, that's seven steps that can be accomplished in less than 10 seconds.

Read more

مسعود ميرزايي بازدید : 979 شنبه 13 آبان 1391 نظرات (0)

pic

اگر از‌آن دسته کاربرانی هستید که رایانه خود را به ویندوز ۸ ارتقا داده و یا از گجت‌های مبتنی بر ویندوز ۸ استفاده می‌کنید. احتمالاً از این بعد با کلنجار رفتن‌های شبانه‌روزی، در حال بهبود تجربه‌کاربری خود در استفاده از این سیستم‌عامل هستید. ما نیز کاربران خوب خود را فراموش نکرده‌ و قصد داریم به بهبود این تجربه کمک کنیم.

بقیه آموزش در ادامه مطلب

مسعود ميرزايي بازدید : 873 پنجشنبه 04 آبان 1391 نظرات (0)

pic

سازمان ها به طور مداوم مورد تهاجم آسیب های امنیتی شبکه قرار دارند. به همین دلیل، دانستن اینکه چگونه آسیب های شبکه را پیدا و چگونه با آنها مبارزه کنید، می تواند به محافظت از اطلاعات شرکتی یا شخصی شما کمک کند.

بقیه مقاله در ادامه مطلب

مسعود ميرزايي بازدید : 1026 شنبه 29 مهر 1391 نظرات (0)

pic

مخترع دستگاه خودپرداز (ATM) کسی است که پین کد را ابداع نموده است. او به این نتیجه رسید که از یک رشته عددی شش رقمی برای تشخیص هویت کاربر استفاده کند. البته همسرش توصیه کرد که به خاطر سپردن یک عدد چهار رقمی به مراتب برای کاربران آسان‌تر است. روی حرف خانم‌ها هم که نمی‌شود حرف زد! پس پین‌کدها این گونه به وجود آمدند. اینفوگرافیکی که در ادامه مطلب مشاهده می‌کنید به تمام سوالات شما درباره تاریخچه، کاربرد و امنیت این رمزهای حساس پاسخ می‌دهد.

بقیه آموزش در ادامه مطلب

مسعود ميرزايي بازدید : 802 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

pic

اگر از کاربران سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری هستید، حتماً با اسکای‌داریو (Sky Drive) آشنا هستید. سرویسی از مایکروسافت که به شما امکان ذخیره فایل‌ها برروی فضای اینترنت را میسر نموده و دسترسی به آنها را از طریق هر ابزار متصل به اینترنت فراهم می‌کند. جالب است بدانید قابلیت‌های اسکای درایو تنها به ذخیره سازی و دسترسی فایل‌ها محدود نمی‌شود، در این مقاله به شما آموزش می‌دهیم چطور به فایل‌های رایانه خود از راه دور و از طریق اسکای‌درایو دسترسی داشته باشید.

بقيه آموزش در ادامه مطلب

مسعود ميرزايي بازدید : 1767 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (0)

pic

قصد داريم امروز در دنياي آي تي سرويس جالبي را به نام ايميل موقت معرفي نماييم ، مطمئناً تا كنون براي شما پيش آمده كه قصد ثبت نام در سايتي را داشته باشيد ، و آن سايت از شما ايميلي را جهت ارسال لينك فعال سازي دريافت نماييد ، و شما به جهت در امان بودن از ايميل هاي تبليغاتي از ثبت نام در آن امتناع بورزيد ، حال دنياي آي تي در ادامه مطلب سرويسي را معرفي مي كند تا ايميل هاي خود را بدون دردسر در آنجا دريافت نماييد.

بقيه در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1713
  • کل نظرات : 135
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 130
  • آی پی امروز : 55
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 258
  • بازدید ماه : 4,867
  • بازدید سال : 33,645
  • بازدید کلی : 7,660,203
  • کدهای اختصاصی